CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 25 czerwca 2010

półeczka i taborecik :) czyli rustykalnie i vintagowo

W zeszłą niedzielę byłam na warsztatach u Asket "Małe formy meblowe". Ozdabialiśmy półkę w stylu Vintage i taboret w stylu rustykalnym. Bardzo jestem zadowolona z siebie, bo nauczyłam się posługiwać bejcą i cieniować duże przedmioty oraz bielić suchym pędzlem. Zrobiłam też pierwszy relief pastą strukturalną. Okazuje się, że świat się na decoupagu nie kończy :) 
A w sobotę idę na kolejny kurs do Asket, tym razem poznam technikę decoupagu-print room :)

zastanawiam się, czy na stołeczku nie zrobić jakiegoś reliefu na wierzchu... bo jeszcze nie polakierowałam...



2 komentarze:

Hafija pisze...

Super wyszło!! :) Bardzo mi się podobają oba Twoje dzieła!

Anonimowy pisze...

ale mam super uzdolniona zone , moja artystka!