CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 31 lipca 2010

jak ze starego powstał całkiem nowy zegar :) decoupage

Chcąc zrobić komuś niespodziankę :) postanowiłam odnowić stary zegar i nadać mu całkiem nowy charakter :) Tym KIMŚ, są moi teściowie, którzy wyjechali na urlop :) a ja zwędziłam im z mieszkania taki jeden zegar i jak wrócą będą mieć niespodziankę :)


Był sobie pewien zegar ze starych lat, który zapragnął zmienić swój wygląd :P


Zaczęłam od starcia odrobinę papierem ściernym tej czerwonej farby, lecz tylko po to, aby powierzchnia stała się chropowata. Następnie pokryłam go 2 warstwami podkładu.
Kolejny krok to czarny kolor w niektórych miejscach, trochę świecy, na to biała farba i ścieramy papierem ściernym w celu uzyskania efektu shabby chic. Na to naklejamy motyw. Cyferki dla ułatwienia obrysowałam ołówkiem a potem wypełniłam farbą. Są one wystające, więc było to dość proste. Na koniec trochę cieniowania.
A to efekt końcowy :) Jak Wam się podoba? Bo reakcję teściów poznam dzisiaj :) Mam nadzieje, że zobaczę uśmiech na ich twarzach :)


Parę zbliżeń makro.

Buziaki przesyłam! I dziękuję za Wasze miłe słowa, dodające mi chęci tworzenia!

12 komentarze:

mikilukasza pisze...

WOW! Rewelacyjna odmiana zegara!
Tchnęłaś w niego nowe życie!
Bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że lubię fiolet.
Teściowie też z pewnością będą zachwyceni!
Podziwiam Twoje prace!
Zapał i pomysłowość-dają niebywałe efekty!
Pozdrawiam słonecznie!

Anmiodzik pisze...

no pięknie...będę szukać starego zegara!! pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Ja byłabym bardzo zadowolona, taki delikatny.

Zuza pisze...

ozdabianie przedmiotów decoupage'em zawsze pozostanie dla mnie wielką tajemnicą i nieosiągalną umiejętnością ;-)
cudny jest w nowej odsłonie :)

Natolin pisze...

super Ci ten zegar wyszedł!! jest bardzo delikatny i elegancki :) Ciekawa jestem czy się spodoba właścicielom :)

a powiedz mi, to serwetka czy papier? bo przepiękny wzór...

pozdrawiam :*

kiciula pisze...

Dzięki dziewczyny za wyrazy uznania :) Teściom się podobał uffff :) na szczęście :) A motyw z papieru do decoupage, ale niestety nie wiem jakiej firmy. Buziaki!

Molly pisze...

łał... absolutnie fantastyczna przeróbka! wyszło Ci to świetnie! ;))

Anonimowy pisze...

No no super odmiana, fajnie wyszedł.
Pozdrawiam mama.

Ewa pisze...

Cudny jest. Mam nadzieję że niespodzianka się udała i teściowie byli zadowoleni. :)

Edzia pisze...

Przepiękny!!!! ale masz dryg do decou

Beata Sw. pisze...

piękny CI wyszedł ten zegar. Ja bym była zachwycona!!!Oj kiedy ja się odważę, zmobilizuję i spróbuję zrobić jakieś takie cudo!!

Nurrgula pisze...

Przepiękne kolory! Tchnęłas zycie w stary, brzydki - umówmy się - zegar... gratulacje. :)