CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 20 lipca 2010

Kiciulowe Candy

Dawno już nie organizowałam candy, dlatego ogłaszam wszem i wobec :) ,że do końca lipca można się u mnie zapisać na takie oto cukiereczki:
-góra przydasi (fotki poniżej): serwetki, papiery do scrapbookingu, tekturki faliste, tasiemki i wstążki, drobne elementy do scrapów, drewniana łyżka do decu
-wykonana przeze mnie bransoletka decoupage w kolorach wybranych przez zwycięzce candy
-moja autorska tasiemka w kropki, motylki lub ornamenty w wybranym kolorze (wzory i kolory do podejrzenia TU)


Zasady wszystkim znane, należy wyrazić chęć udziału w komentarzu pod tym postem oraz dać podlinkowaną jedną z fotek na pasek boczny lub w poście u siebie na blogu.
Zapraszam :)

71 komentarze:

gosiulaart pisze...

Czyżbym była pierwsza?:) Rany super wszystko,może mi się uda.Tak bym chciała kiedys wypróbować trochę scrapu i zatęskniłam za decu trochę...

Nessa pisze...

na takie cuda chętna będę zawsze :D

Beata Sw. pisze...

Cudeńka, może dzięki temu zaczęłabym moje fantazyjne wypociny:-)

Avarill pisze...

Och, lecę na tak bogate candy :) Fajne cukieraski, jeślibym wygrała może w końcu zaczęłabym przygodę ze scrapem :) Bardzo podobają mi się tasiemki Twojego autorstwa. Zielone motylki są bardzo ładne, ale najbardziej podoba mi się centymetr :) Lubię ozdoby imitujące prawdziwe przedmioty.
Pozdrawiam serdecznie
bizuterium.blogspot.com

Agata pisze...

To moje pierwsze, najpierwsiejsze zgłoszenie na candy. Kto wie, kto wie... :)

Annasza pisze...

Na wszelakie przydasie to ja się piszę zawsze i chętnie, z wielką przyjemnością! :)))

Pozdrawiam

Duś pisze...

Tyryry dopisuję się i ja! ;)

FojAga pisze...

Zapisuję się :)

maggie pisze...

ja też , ja też :)

Hafija pisze...

Zapisuję się - a co! Szczególnie, że takieee słodkie te Twoje cukierasy, że ślinka cieknie!

Justyna (Sarmatix) pisze...

Smakowitości :) Zapisuję się :)
Pozdrawiam serdecznie :)
ustinika.blogspot.com

ecila pisze...

Jak słodko ;) Z ogromną przyjemnością staję w kolejce.. może jakaś mała szansa jest ;]

Zuza pisze...

jak ja dawno nie bralam udzialu w zadnym candy.. chetnie sie dopisuje! :)

Cris pisze...

Thank you!
:))
I'm crasy by napkins too
Kiss
Cris

nati pisze...

ależ fantastyczne różności, ojj... mam na nie wielką chrapkę ;) a na robioną przez Ciebie własnoręcznie bransoletkę tym bardziej

barbaratoja pisze...

Tyle wspaniałości, oj mam na nie chrapkę;-)

aulik pisze...

oczywiście nie mogłabym przegapić takich słodkości :)

(w razie jakby co, to branzoletkę chciałabym w fioletach ;) )

serdecznie pozdrawiam :)

summer21.blog.interia.pl pisze...

I ja chętnie skorzystam. Zapisuję się:)Ewa

Magdzik pisze...

I ja się dopisuję :)

mikilukasza pisze...

Takich słodkości nie mogę sobie odmówić :-).
Kiedyś pisałam już, że patrzenie na nie "przez monitor" jest jak stanie przed cukiernią i gapienie się w pączka (co tam w jednego, w tuzin pączków...) przez szybę.
Ale ustawić się w kolejeczce warto!
Zatem tuptam tu sobie grzecznie!

Muszę dodać, że cieszę się, iż odnalazłam Wasz blog.
Pierwszy wspólny-to ciekawe...
Z miłą chęcią będę tu do Was zaglądała...

A szczegóły oczywiście już u mnie są: http://chwilapasji.blogspot.com/

Pozdrawiam ciepło i wakacyjnie!

Weronika pisze...

Swinka tak patrzy - jest przeurocza, dla niej zapisuję się na candy:)

Pozdrawiam gorąco,
Weronika
www.koralikowaweraph.blogspot.com

Edyta pisze...

Cudeńka , staję w kolejeczce ...

Agata pisze...

Ja też chętnie się do zainteresowanych dopiszę! :) Pozdrowienia!

monimoni pisze...

Również nieśmiało ustawiam się w kolejce :)

montagna pisze...

ohh cudeńka :) przyłączam się do kolejki.

Kaś- pisze...

to aj sie pisze na takie ciukierasiy^^

Anna pisze...

Kurczę, kolejka coraz dłuższa... ale spróbuję swego szczęścia, to byłby wymarzony prezent urodzinowo-imieninowy :)

Trzpiot pisze...

no przecież, że tak :-)

Matricaria pisze...

Obok takiej góry cudowności nie można przejść obojętnie! Chętnie ustawiam się w kolejce :)

pracowniamontmartre pisze...

Ojoj! Super candy! Spróbuję i ja :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Aleksandra Nut pisze...

ustawiam się w kolejce :)
pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

super candy! dołączam się do zabawy :)

Karolcia pisze...

siem zapiszę:D
Buziole:***

Deszczowa Mia pisze...

Przyłączam się do kolejki po słodkości :)

ABily pisze...

Nie mogę się oprzec.Staje i ja.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Piękne rzeczy. Chętnie się nimi zaopiekuję i szybciutko wykorzystam :-)
Aga
agnieszkasn@poczta.onet.pl

MP pisze...

Na takie słodkości trudno sie nie skusic :))

caro78 pisze...

Smakowitości :)stanę w ogonku

Pappu pisze...

i mnie tu jeszcze nie ma?
heh to sie szybciutko zapisuje i serdecznie pozdrawiam :*

zainspirowana pisze...

więc i ja sie zapisuję...
na takie cudowności...

pozdrawiam serdecznie!

Rossali pisze...

Ale duuużo słodyczy! Uwilebiam takie pyszności :) Zaraz zamieszcze informację u siebie na blogu :)

Szara pisze...

Ojej KONIECZNIE muszę wziąć udział :)

summer21.blog.interia.pl pisze...

Piękne przydasie, zapisuję się i ja:)Ewa

Ewa pisze...

Jeszcze ja się ustawiam. :)
Pozdrawiam. Ewa

Edzia pisze...

Zapisuję się i ja:)pzy okazji zapraszam na moje candy!!! - zapisy aż do 15 września:)

Anonimowy pisze...

Chętnie wezme udział tylko nie posiadam bloga ;((
sylka2@poczta.onet.eu

Korallina pisze...

akuku.tu też się dopisuję;)

Natolin pisze...

bym zapomniała się u Ciebie zapisać :)) no to ogłaszam wszem i wobec, że zapisuję się :D pozdrawiam serdecznie!!!

Izoldka17 pisze...

Oooo, świnka :D MUSZĘ JĄ MIEĆ :P Dlatego zgłaszam się i czekam na wyniki ;)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

edyta350 pisze...

Super przydasie więc ja również spróbuję szczęścia. Pozdrawiam

M.J.R. pisze...

Mrauu! Tyle przydasi ;>
To będę chętna ;)

Pozdrawiam!
m.j.r@poczta.onet.pl

helksa pisze...

Więc i ja spróbuję szczęścia.

jola_zola pisze...

wielu chętnych, ale może to do mnie uśmiechnie się szczęście:):):)

Oaza pisze...

co za słodkości.... Ustawiam się ;-))
http://nitkowyswiat.blogspot.com/

Kasia pisze...

I ja stanę w kolejce :)
Pozdrawiam

EwCik pisze...

Ale góra przydasiów :O

joie... pisze...

Ojej ile przydasi... Jeśli mogę to i ja spróbuję swojego szczęścia...

Pozdrawiam serdecznie... :)

kyorcia pisze...

zapisuję się !

Molly pisze...

z radością ustawiam się w kolejce :)

www.mollownia.blogspot.com

ach1974 pisze...

Oj jeszcze chyba zdążyłam! Chętnie się dołączę do kolejeczki, może mi szczęście dopisze.
Pozdrawiam
Anka

Kate pisze...

Super! Też się zapisuję:)

AgnieszkaMD pisze...

Oj dobrze, że jeszcze zdążyłam, bo masz dla nas same cuda :).

Wisienka pisze...

Ile cudowności! Wspaniałe candy, nie można się nie zapisać :)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Patrzę na śliczności na Twoim blogu i podziwiam :)
Pozdrawiam. Jagoda (jagody.blog.pl)

Kasmatka pisze...

Same wspaniałości:) Chętnie postoje w kolejce:)

Ukka pisze...

Fantastic candy! I've put your pic in my sidebar and linked to here. Thanks for the chance of winning.

Alosha pisze...

Witam!

Zapisuję się :)

Pozdrawiam!

mamuchap pisze...

same słodkości...
stanę do nich...

pozdrawiam :))pa

G-a pisze...

ustawiam sie i ja po to candy:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/07/candy-sierpniowe.html

GosiaK pisze...

Ta świnka jest po prostu piękna :D

Takaya pisze...

I jeszcze JA! :D Prześliczne Candy ;)
Info w poście zbiorczym:
http://takaya-scrapuje.blogspot.com/2010/08/candy.html