CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

niedziela, 25 lipca 2010

lustro print room i decoupage na ciemnym tle

Jakiś czas temu byłam na kolejnym kursie u Asket, na którym nauczyłam się techniki print room oraz decoupagu na ciemnym tle. Print room to technika pochodząca z dawnych czasów i charakteryzuje się biało-czarnymi wzorami o zamkniętej kompozycji. Poniżej lustro wykonane tą techniką. Muszę przyznać, że ta technika wymaga wybitnej precyzji i co za tym idzie dużo wolnego czasu i cierpliwości :D

A to już decoupage na ciemnym tle (na szklanym, przeźroczystym wazonie). W tej technice wykonałam wazon z motywem storczyków. Jest to ogromnie pracochłonna technika, ale efekt jest tego wart :)

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających i zapraszam na moje candy (post poniżej)!

16 komentarze:

Trzpiot pisze...

Bardzo lubię print room i wiem ile cierpliwości wymaga ta technika. Super Ci wyszło to lusterko :-)

Annasza pisze...

Nawet sobie nie wyobrażam ile z tym musiało być pracy! Lusterko fajne, ale wazon jak dla mnie to totalna rewelacja :)) Pozdrawiam, Ania

nati pisze...

lustro - rewelacja

InusiaM pisze...

lustro piękne.
ja również uważam , że decu na czarnym tle warte jest pracy, bo jest śliczne. pozdrawiam.

Kaś- pisze...

uaaa lusterko cudowne;) normalnie aż mnie natchnęło....moze by tu cos zmajstrować;)

atteo pisze...

Lustro jest po prostu za...
...zaskakująco przepiękne:)))

Sandra pisze...

Piękny, że lustro, że wrażenie było piękne i decoupage.
Bardzo ładny wazon z tych storczyków.
Miłości,
Sandra
Hermoso ese espejo, esa impresión y el decoupage quedó bellísimo.
Muy bonito el florero con esas orquídeas.
Cariños,
Sandra

MAGDA GÓRA pisze...

ale suuuuupeeer!

Karolcia pisze...

o żesz! Ale Ci to fajnie wychodzi!
Kisssssy:***

Kartki-rękodzieło pisze...

Przepiękne jest to lustro :)

gosia maik pisze...

świetne, szczególnie lustro bardzo mi się podoba!

Anonimowy pisze...

Aniu, przede wszystkim spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia imieninowe Ci przesyłam (także w imieniu wujka)i buziaki. Nieustająco podziwiam Twoje prace. Te zegary mnie zauroczyły. Może się skuszę? Pozdrawiam ciocia Ela z Częstochowy.

Avarill pisze...

Pięknie wyszło Ci to kusterko... Sama mam takie, mama niefortunnie kupiła mi czarne, i nie mam pojęcia co z nim zrobić, bo takie ono smutne...
Twoje jest "jak ze sklepu" ;)
Pozdrawiam
bizuterium.blogspot.com

Peninia pisze...

Prześliczne:)Dziękuję za udział w moim Różanym candy i odwiedziny na blogu:)Bardzo mi miło:)Serdecznie pozdrawiam :)

joie... pisze...

Pięknie wygląda Twój czaro-biały print room :) Cudnie prezentuje się ta technika również w innych kolorach... Bo takowe istnieją... Tylko u nas w Polsce jeszcze są mało popularne... Ale są... :)

Pozdrawiam serdecznie... :)

mikilukasza pisze...

Zdecydowanie efekt wart jest tej cierpliwości i czasu, o których piszesz!
Lustro i wazon prezentują się znakomicie! Jesteś wyjątkowym pracusiem! Podziwiam Twój zapał.
Tworzysz same cudowności!
Wielkie brawa!!!!!!!!!!!!!