CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 6 lipca 2010

wymiana z Joasią :)

Joasia zaproponowała mi wymianę :) Ja wykonałam dla niej komplet biżu: kolczyki i bransoletka decu, a Joasia w zamian zrobiła dla mnie koszyk wyplatany z papieru, lecz uwierzcie mi, w dotyku jest zupełnie jak z wikliny! Cudo! Do tego dostałam słodziaśny notesik :) Dziękuję Ci droga Joasiu :*** Już koszyczek zagospodarowałam przydasiami do decoupagu :)

A to wyrób Joasi :) Koty musiały być obowiązkowo :D

Niech Ci kochana biżu służy!

6 komentarze:

Avarill pisze...

Twój zestaw wyglądają prześlicznie. Żółtaśny :)
A koszyczek fantastyczny. Z papieru można naprawdę wyczyniać takie cuda, że oczy z orbit wychodzą. Kiedyś próbowałam wyplatania z papieru, ale kompletnie mi nie szło... Wbrew pozorom to trochę trudne ;) Choć kto wie, może jeszcze za to sięgnę.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Nowy blog ^^ http://bizuterium.blogspot.com/

Joasiunia:) pisze...

Aniu!!!:)
Dziękuję za wymiankę jeszcze raz:D
Wczoraj po weselu nie miałam sił na to by pisać posta... No ale jestem już jestem:) Zgrałam zdjęcia z telefonu i zaraz lecę do siebie się chwalić:D
Buziakuję:*:) I fajno,że się podobuje koszyczek;)

Zuza pisze...

przecudny komplecik ;) taki..sloneczny :)

Grabka pisze...

Świetny zestaw!

Beata Sw. pisze...

Koffane kotki, a ten na wiklince prezentuje się wspaniale

mikilukasza pisze...

Świetna biżuteria!
Taka ciepła, wesoła, wakacyjna...
Koszyczki Joasiu już widziałam-chyba u niej samej...
Super wymianka!
-Gratuluję.