CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 13 lipca 2010

zegary dziewczęce- decoupage- SPRZEDAŻ

Pewien czas temu wykonałam dwa zegary okrągłe w decoupagu z użyciem papieru ryżowego do decoupagu. Obrazki na zegarach przedstawiają małe, bawiące się dziewczynki.

W związku z tym, że zostałam zaproszona do współpracy w Alei Artystów :) , z czego bardzo się cieszę :) , zegary te są tam dostępne do kupienia wystarczy kliknąć na linki poniżej :) Zapraszam chętne osoby :)
Mój profil w Alei Artystów: TU






ZAPRASZAM

6 komentarze:

Peninia pisze...

Śliczne są :)Pozdrawiam słonecznie:)

Joasiunia:) pisze...

Wow super!!! I ja się muszę kiedyś zmobilizować i wziąć za mój zegar:D

gosia maik pisze...

tak tu dawno do Ciebie nie zaglądałam, a tu tyle nowych cudów! ruszam na przegląd starszych notek, muszę nadrobić te blogowe zaległości!

Beata Sw. pisze...

Przepiękne, przy takich zegarach czas zupełnie inaczej leci, jest bogaty w treść, w dobre uczynki...Bardzo mi się podobają

Maru pisze...

Todo lo que haces es hermoso.

Saludos desde Valdivia, Chile

Maru

truSKawa pisze...

Witam
od jutra też zaczynam tworzyć :)
Idę rano do sklepu z decupage`owymi rzeczami i będę :) Co najprościej?

Tymczasem zapraszam do mnie na podóże, muffinki i td:)
http://podrozepomojemu.blogspot.com