CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 13 sierpnia 2010

Decoupage 3D- obraz

Obraz wykonany w technice decoupage 3D. Motyw kwiatowy ze specjalnego papieru do decu, grubszego niż zwykle. Cieniowania dopasowane do tła-własnoręczne. Obramowanie uzyskane za pomocą pasty strukturalnej wymieszanej ze specjalnym piaskiem do decu. Pierwszy raz robiłam tego typu pracę i ten sposób przypadł mi do gustu. Obraz będzie prezentem imieninowym dla mojej mamy :)


Dziękuję Wam za miłe słowa, które tu pozostawiacie!

13 komentarze:

mamuchap pisze...

cudownie wygląda, jest taki delikatny :)

pozdrawiam:))

atteo pisze...

Przepiękny prezent:)

Oaza pisze...

Piękny obraz... ślimaczek przykuł moją uwagę, jest słodkim akcentem całości ;-))

MAGDA GÓRA pisze...

świetnie ci wyszło! piękny jest!

Joasiunia:) pisze...

Super!!!

Annasza pisze...

Prześliczny, bardzo romantyczny i delikatny :))

Avarill pisze...

Taki prezent na pewno się spodoba :) I ten ślimaczek uroczy.

Hafija pisze...

Piękny obraz!! :O I ten przesłodki ślimak!!

Trzpiot pisze...

mamie na pewno się spodoba :-)

Marjorie pisze...

Realmente este decoupaje está hermoso, si es para un regalo la persona que lo reciba tendrá en sus manos una obra de arte. Felicidades
Un abrazo
Desde Venezuela
Marjorie Arte y Papel

Maru pisze...

beautifull, really.

kisses from Chile

aulik pisze...

śliczny obraz!
a jakie ma rozmiary? jak patrze na Twoje prace decoupage, to coraz bardziej podoba mi się ta technika...poprzednie kotki bardzo mi się podobają :)
pozdrawiam upalnie :*

kiciula pisze...

dziękuję za komentarze :) Aulik rozmiary obrazu to 30 x 25 , może najwyższy czas rozpocząć przygodę z decoupagem? :D buziaki ślę