CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 24 sierpnia 2010

pamiętnik ciążowy- album hand made

 MOŻNA TAKI U MNIE ZAMÓWIĆ-KONTAKT MAILOWY W PRAWEJ KOLUMNIE
Jeden z dwóch albumów ciążowych, jaki miałam przyjemność robić ostatnio :) Drugi pokażę dopiero, jak właścicielka go otrzyma :) Mam nadzieję, że przyniesie on wiele radości nowej właścicielce i że będzie fajną pamiątką po latach :)

Dziękuję Wam kochani za odwiedziny i komentarze :) bez których tworzenie nie było by tak przyjemne :*** Zapraszam Was do mnie koniecznie 1 września, będzie MEGA Niespodzianka!!!

15 komentarze:

Agata pisze...

Śliczny album. Bardzo podobają mi się ostatnio scrapki, a takie jak z Twoim pomysłem szczególnie. Pozdrawiam:)

pracowniamontmartre pisze...

Przepiękny! Jak przyjdzie na mnie czas to pewnie sobie taki u Ciebie zamówię ;)

Joasiunia:) pisze...

Ale fajny:)

Oaza pisze...

Piękny ciążowy pamiętnik ;-))

Marjorie pisze...

Mis aplausos ante un trabajo tan hermoso y brillante. Un album que vale la pena tener. La forma de sus hojas, cada detalle, los papeles usados. Todo está en armonía y el resultado que nos brinda es excelente. Gracias por regalarnos la oportunidad de apreciar un trabajo tan lindo
Desde Venezuela
Marjorie Arte y Papel
http://mararteypapel.blogspot.com

Zuza pisze...

yaay jaki uroczy :) zanim ja się 'doczekam', to pewnie już takich albumów nawet nie będize.. hehe :)

Anulka pisze...

Jaki śliczny:)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Fantastyczny pomysł z tym albumem :) I jaki śliczny album!

dagala pisze...

fajny albumik. ten papier prezentuje się niesamowicie:)

asia woźniak pisze...

fantastyczny taki album, jak zajdę w ciążę, to się do Ciebie zgłoszę po taką niepowtarzalną pamiątkę :P
ps. witaj po wakacjach :-)

Peninia pisze...

Śliczny :))
Dziękuję za odwiedzinki na blogu i udział w moim candy:))Miło mi :)Pozdrawiam serdecznie:))

Anulka pisze...

Zapraszam Cię do zabawy blogowej ..wszystko na mym blogu..

gosia maik pisze...

pomysłowe! szczególnie ten motyw z rosnącym brzuszkiem;)

Oaza pisze...

Zapraszam do blogowej zabawy, szczegóły u mnie ;-))

Kartki-rękodzieło pisze...

Bardzo ciekawy album