CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 2 sierpnia 2010

wyniki candy

Na moje candy wpisało się 69 osób. Jestem na prawdę pod wrażeniem, że aż tak podobają Wam się rozdawane przeze mnie przydasie :) Odwiedziłam wszystkie blogi :) Wszystkie są wspaniałe i ciekawe :) Candy ma to do siebie, że można właśnie poznać różne ciekawe blogi :) Bardzo się cieszę, że tak licznie wzięłyście udział w zabawie. Tym razem do wylosowania zwycięzcy użyłam RADNDOM.org.
Tak więc, the winner is:

 nr 54, czyli OAZA  
GRATULACJE!
(Proszę o kontakt na e-mail na kiciula.blogspot[at]interia.pl)


Dziękuję Wszystkim za udział w zabawie i zapraszam już niedługo na kolejną :)

14 komentarze:

mamuchap pisze...

Gratulacje!!! :)

Zuza pisze...

gratuluję! :)

ps. i pamiętam o kolczykach decu ;) przybieram się je dziś wieczorem zrobić ;) po 1,5 mca uzerania sie z dostawca drewienek az sie nic czlowiekowi nei chce...

mikilukasza pisze...

OAZA-GRATULACJE!
A Tobie Aniu dziękuję za wspólną zabawę i za wspaniałe Candy!
Pozdrawiam cieplutko!

Kartki-rękodzieło pisze...

Gratuluję zwyciężczyni :)

Karmeleiro pisze...

gratuluję!

Oaza pisze...

Aż mi dech zaparło..... Szczęka mi opadła (dosłownie) nie potrafię opisać tego jak Strasznie bardzo mocno się cieszę ;-D
Dzień mi się tak ciężko zaczął.... Humor zaraz mi się poprawił... Oj "banan" z mojej twarzy długo nie zniknie ;-)) Dziękuję, Dziękuję ;-D

Nessa pisze...

gratuluję :D

kiciula pisze...

Moja droga Oazo napisz do mnie maila!!! To ustalimy szczegóły :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję!!!

Oaza pisze...

Mam jakieś problemy z pocztą. Nie chce wysłać mi... Dziwne, bo wiadomości do mnie dochodzą. Koło godz.18-tej wraca mój mąż z pracy to tam zajrzy i coś mi zaradzi. Więc proszę o cierpliwość, jak usterka zniknie to wyślę. ;-))

Agata pisze...

Gratuluję zwycięzcy i czekam na kolejne cukierasy :)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Gratulacje dla Oazy!!! :) :) Pozdrowienia dla właścicielki bloga :) :) :)

Avarill pisze...

Gratulacje :)

decou-galeryjka pisze...

co za szczęściara!!! tyyyyle cudów, ach :) gratuluję!