CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 23 września 2010

Album na zdjęcia z Baletnicą :)

Ostatnio miałam ochotę zrobić jakiś albumik w stylu "dziewczęcym". Wyszedł mi taki oto albumik z baletnicą na okładce. W środku jest dużo miejsc na zdjęcia oraz własnoręczne notatki :) Nie mogę już żyć bez maszyny do szycia, w związku z czym większość stron albumu ma jakiś element szyty maszynowo :) Jak Wam się podoba?

Album dostępny jest TUTAJ, a do ozdobienia okładek użyłam TEGO papieru :)

Dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie ślad po sobie w postaci przemiłych komentarzy :**

10 komentarze:

Karolcia pisze...

słitaśny albumik:))) Buziaki:***

Ines pisze...

Ładny i w ulubionych kolorach większości blogowiczek:D

Oaza pisze...

bardzo ładny ;-))

Agata Adelajda pisze...

Słodkie:)

Anulka pisze...

Cudny:)

Zostawianie komentarzy pod Pani postami to czysta przyjemność:) Myślę, że nie tylko ja tak sądzę:)

Joasiunia:) pisze...

Ale super:)

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

Monísimo!!!!

decou-galeryjka pisze...

bardzo dziewczęcy! przesłodki:)
pozdrawiam serdecznie,
http://decou-galeryjka.blogspot.com/

zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

Sandra pisze...

Es precioso este álbum, y cuántos detalles en él!
Besos,
Sandra

Kaś- pisze...

naprawdę dziewczęcy i słodki;) ale zarazem taki lekki;)