CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 10 września 2010

Kartka dla mężczyzny

Z męskimi kartkami zawsze jest najtrudniej :) Bo to ani kwiatki za bardzo nie pasują, ani kokardki ;)

Więc co pasuje? Oczywiście samochody :) W tym przypadku w starym stylu. Poniżej kartka, którą podarowałam mojemu dziadkowi :) A jeszcze niżej ciąg dalszy kolekcji :) Aaaa i jeszcze się nie chwaliłam :) Kupiłam maszynę do szycia i uwaga..nauczyłam się ją obsługiwać :D Całkiem nieźle mi idzie, na kartkach widoczne efekty :)


Zmieniłam znak firmowy z Kiciuli na Gatto-Arte ;) z wiadomych względów :)

A poniżej 2 kartki dostępne w Gatto-Arte [Męska kolekcja]

Kolejna kartka

A tą można kupić w AlterSzafie, z którą właśnie rozpoczęłam współpracę :)

Ale mi długi post wyszedł :) Na koniec dodam, że do zrobienia kartek użyłam TEGO papieru :)

7 komentarze:

Jagoda pisze...

Fajnie wyszły!

Maszyna do szycia nie taka straszna, a efekt od razu lepszy.
Ja to już bez przeszyć na kartkach żyć niemalże nie mogę ;)

Asia Woźniak pisze...

fantastyczna robota, jak zwykle zresztą :D

gosiulaart pisze...

Świetne te twoje męskie kartki,uwielbiam te retro auta!

kiciula pisze...

No właśnie, ja też już bez przeszyć na kartkach żyć nie mogę :) strasznie wciąga :D Dzięki dziewczyny :*

Kaś- pisze...

męskie kartki, a ja właśnie głowie się nad męską bransoletką. Nie bardzo wiem jak mam doi tematu podejść żeby sie spodobało. A karteczki cudne!

Anulka pisze...

Ślicznie:)

dagetART pisze...

Samochodowy zawrot glowy :). Super