CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 13 września 2010

Konkurs na współpracę z Gatto-Arte : "Tildowa Kraina"

Niniejszym ogłaszam konkurs na twórcę Tildowych Lalek. Wiele z Was tworzy piękne tildowe lalki, misie, króliki, anioły i inne twory :) Często zachwycam się Waszymi pracami i chętnie podejmę współpracę z jedną z Was. 

Zasady konkursu:
  1. osoba biorąca udział w konkursie musi mieć udokumentowanych min. 5 prac typu Tilda.
  2. do 01.10.2010 należy przesłać zdjęcia min. 5 swoich prac tildowych lalek [tzn. mogą to być lalki, anioły, króli, misie, koty itp] na adres mailowy: sklep@gatto-arte.com, w tym minimum 2 zdjęcia muszą to być zbliżenia detali, tzn. np. ciekawych dodatków, ściegu lub inne. Zdjęcia nie mogą przekraczać 1 MB. Zdjęcia są tylko do mojego wglądu i nie będą rozpowszechniane bez zgody właściciela
  3. po 01.10.2010 spośród nadesłanych prac wybiorę jedną osobę, z którą podejmę "dalszą współpracę"
  4. "dalsza współpraca" oznacza, że z wybraną osobą podpiszę umowę o dzieło na 10 lalek typu tilda, które zakupię jednorazowo.
  5. lalki wybranej osoby będą sprzedawane w sklepie Gatto-Arte.com
  6. Temat maila proszę wpisać : Tidolwa Kraina
  7. W treści maila należy napisać parę słów o sobie, podać link do swojego bloga oraz podać cenę brutto za sztukę, a także przewidywany termin wykonania 10 szt lalek. Nie ukrywam, że cena oraz termin wykonania będą miały niemały wpływ na wybór artysty, lecz będą to również pomysł, dokładność wykonania oraz oryginalność lalek.
  8. Jeśli lalki odniosą sukces w sprzedaży :) współpraca będzie oczywiście przedłużona.
  9. Moja mała prośba, aby każda uczestniczka umieściła podlinkowany banerek o konkursie u siebie na blogu, na znak, że bierze w nim udział :) i przy okazji, może więcej artystek dowie się o konkursie :)

Mam nadzieję, że skusicie się na udział w moim konkursie :) Już niedługo Boże Narodzenie, więc myślę, że prezent w stylu Tildy będzie na pewno dobrym pomysłem :)

Czekam na Wasze prace :)

W razie pytań piszcie na maila sklepowego :)

3 komentarze:

decou-galeryjka pisze...

skuszę się... Ines mi poleciła ten konkursik:)
planuję przysiąść jeszcze w następnym tygodniu nad Tildeczkami, więc wstrzymam się z fotkami, ale do 1.10. spodziewaj się mailika ode mnie:))
pozdrawiam ciepło!

agaphcia pisze...

ale super konkurs, na taki wlasnie czekalam, bo ja tez wpadlam w tildowe szalenstwo.... na pewno wezme udzial, wiec lece do maszyny. buziaczki

Deszczowa Mia pisze...

Świetny konkurs. przyznaję, że nie robiłam jeszcze takich lalek - podglądam tylko nieśmiało prace na innych blogach - ale są wspaniałe!

Pozdrawiam