CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 2 września 2010

Lubię...

Zachęcam do obejrzenia polecanych akcesoriów do scrapbookingu na blogu GATTO-ARTE.

Cieszę się, że tam miło przyjęliście wiadomości o moim nowym sklepie :) Mam nadzieję, ze sprostam Waszym wymaganiom. Pamiętajcie, że dla pierwszych klientów specjalne gratisy!


Ostatnio dziewczyny [Zuzik, Wiedźma, Oaza i Anulka] zaprosiły mnie do zabawy w Lubię :) [w 10]

Oto moje przemyślenia LUBIĘ
1. Koty oczywiście :D
2.spędzać czas z mężem ;P
3.decoupageować i scrapbookingować :)
4.odpoczywać
5.chodzić na spacery
6.wiosnę
7. truskawki
8.Berlin i Barcelonę ;)
9.gdy świeci słońce
10.gdy tu zaglądacie ;)

Buziaki ślę i wywołuję do odpowiedzi, każdego, kto coś lubi i ma ochotę się tym ze mną podzielić :D

Zapraszam na moje candy i oczywiście na zakupy ;)

2 komentarze:

Anulka pisze...

Zauważyłam, że wiele, wiele osób lubi truskawki:)

Cieszę się,że zechciała Pani przyjąć zaproszenie do zabawy:)

gosia maik pisze...

lubię blogi:)