CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 25 września 2010

Ramka na zdjęcie

Ramkę miałam okazję jakiś czas temu wykonać na pewną szczególną okazję :) Była to rocznica ślubu, więc pomyślałam, że styl ramki musi być na tyle delikatny, żeby kojarzył się ze ślubem, ale na tyle elegancki, aby pasował do osób, do których miała trafić. Tektura oraz ramka od Gizmo, trochę szyłam, trochę przyklejałam, trochę tuszowałam-farbowałam, a efekt jest taki :)



 niewielki embossingowy motylek :)


Z tyłu miejsce na dedykację :)
Papier scrapbookingowy TEN

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających! Ściskam weekendowo!

5 komentarze:

Anulka pisze...

Śliczna:)

Joasiunia:) pisze...

Fajniutka:):):)

dagetART pisze...

Bardzo fajna rameczka :)

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

Niña....este trabajo te quedó estupendo!!!
Besitos.

gosia maik pisze...

świetne! bardzo mi się podoba ten detal z perełkami.