CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 1 września 2010

Zapraszamy do sklepu Gatto-Arte: scrapbooking i decoupage + CANDY

Niedawno obiecywałam pewną niespodziankę na 01.09 :). Oto moja niespodzianka. Przedstawiam Wam Kochani nasz sklep z akcesoriami do decoupagu i scrapbookingu oraz z prezentami wykonywanymi własnoręcznie- hand made. Sklep nosi nazwę Gatto-Arte [www.gatto-arte.com] i już został otwarty! Zapraszam do zakupów oraz do odwiedzania bloga sklepowego na www.gatto-arte.blogspot.com, na którym będę publikować informację o nowościach i promocjach w sklepie oraz o konkursach i wszelkich aktualnościach.

Jest to zupełnie nowy rozdział w moim życiu, ponieważ postanowiłam zupełnie poświęcić się rękodziełu i założyć sklep z akcesoriami z tej dziedziny. Liczę na Was i obiecuję, że będę starała się wyszukiwać jak najbardziej aktualnych produkty dla Was i że oferta sklepu będzie stale rozbudowywana. W niedługim czasie rozbuduję kategorie: biżuteria oraz filc, ponieważ tymczasowo są one niedostępne. Planuję również otworzyć sklep stacjonarny w Warszawie, lecz wszystko w swoim czasie :)

Jestem otwarta na komentarze, rady i pomysły. Jeśli ktoś z Was ma jakieś propozycje, albo życzenia, jak można rozbudować sklep, jakie produkty chcielibyście, aby znajdowały się w ofercie sklepu, piszcie do mnie! Odpowiem na każdy mail!

Mam nadzieję, że zainteresuje Was moja oferta i że będziecie tam chętnie zaglądali. Dla pierwszych klientów specjalne niespodzianki i gratisy :) Dla stałych klientów rabaty i specjalne promocje!

A poniżej przykładowe produkty ze sklepu Gatto-Arte

W ofercie:
-rozmaite wzory papierów do decoupagu różnych firmy [np. TODO, Stamperia, Rayher]

-najróżniejsze motywy papierów, również w stylu retro i vintage

-czarno-białe papiery do decoupagu



-papier ryżowy z oryginalnym nadrukiem: srebrne i złote ornamenty

-najróżniejsze wzory serwetek wysokiej jakości -idealne do decoupagu

-różne wzory serwetek, również do decoupagu [także wzory ze zwierzątkami: konie, koty, psy, ptaki]


-duża gama papierów do decoupagu, łącznie z technikami: decoupage na szkle, na świecy, na mydle, na tkaninie



-kolekcja pędzli w ślicznym kolorze LILA


-koło 50 kolorów farb akrylowych idealnych do decoupagu

-naklejki do scrapbookingu [epoksydowe, 3D, hand made]


-wysokiej jakości papier do scrapbookingu- również wzory retro, vintage


-nakładki do scrapbookingowych albumów z wytrzymałej folii w ciekawych wzorach

-prezenty hand made -ręcznie wykonane prezenty dla Twoich bliskich [przyjmuję również indywidualne zamówienia]



W związku z otwarciem sklepu Gatto-Arte ogłaszam zabawę CANDY!
Wystarczy do 15.09.2010 r. wpisać komentarz pod tym postem lub pod postem blogowym sklepu [o candy] i umieścić na swoim blogu informację o zabawie z poniższym zdjęciem informacyjnym z linkiem do zabawy. Osoby nie posiadające bloga muszą podać w komentarzu swój adres mailowy.


16.09. zostaną wylosowane 3 nagrodzone osoby:
Nagroda nr 1: bon na zakupy w sklepie Gatto-Arte o wartości 100 zł
Nagroda nr 2: bon na zakupy w sklepie Gatto-Arte o wartości 50 zł
Nagroda nr 3: poniższa bransoletka decoupage ozdobiona przeze mnie :)

Zapraszam do zabawy i na zakupy :)

55 komentarze:

helksa pisze...

Więc ja pierwsza :)

monimoni pisze...

Jestem pierwsza :) Bardzo chętnie umieszczę informację o nowym sklepie i zapewne zajrzę, poszukam czegoś dla siebie :)

Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:

monimoni-scrap.blogspot.com

Karolcia pisze...

o żesz w mordę!;DDDD
jakże się Kiciu cieszę!!!:))):*****

też chce do cukieracha się dobrać;)
http://skarbykarolci.blogspot.com/

Jagoda pisze...

Oooo! Gratuluję otwarcia sklepu :)
nowe miejsce do tracenia pieniędzy, hehe

info u mnie w prawej kolumnie :)

Agata pisze...

Biorę wszystko:)

Wiedźma pisze...

haha :) weszłam tu by zaprosić Cię do dwóch zabaw :) do zabawy w 10 :) i do mojego candy :) a przy okazji zapisuję się na twoje :) I myślę, że ze sklepu skorzystam :) za niedługo skończy mi się pare rzeczy :) pozdrawiam Cię serdecznie i trzymam kciuki za rozwój sklepu. Powodzenia :) no i no i koniecznie zapraszam do zabawy w 10 :) informacje u mnie :)

Hafija pisze...

Gratulacje!! To ja się muszę zapisać na cukiery z takiej okazji!!

Życzę ogromnych sukcesów i ściskam!

Joasiunia:) pisze...

Ulala gratulacje ale super:D Normalnie szaleństwo z tymi sklepami:D

No i piszę się na zabawę:*:)

Zuzik pisze...

Super sprawa! Gratulacje!!!
Zapraszam do zabawy "Lubię"!
Pozdrawiam!:-)

Natolin pisze...

na candy się oczywiście zapisuję, ale przede wszystkim chcę Ci, Aniu, pogratulować otwarcia sklepiku - miałam bardzo podobny plan i też myślałam, żeby otworzyć sklep (chociaż wolałabym stacjonarny) :)) ale nie sądzę, żeby to się udało... no, w każdym razie życzę Ci wieeelu sukcesów i zadowolonych klientów!! :*

Kardamonowa pisze...

Powodzenia w nowej działalności!

Zuza pisze...

uaaaau! powodzenia życzę! :)

Madziorkowe pomysły pisze...

Gratuluję otwarcia sklepu i dużo klientów życz:*
Oczywiście staję w kolejce do cukierków:)

Kartki-rękodzieło pisze...

Gratuluję otwarcia sklepu :) i również biorę udział w Candy ;)

Ps.: zapraszam do zabawy "Podaj dalej" na moim blogu :) Pozdrawiam

niebieskości pisze...

Powodzenia! i pozdrawiam, Agnieszka

atteo pisze...

Życzę mega powodzenia ze sklepem:) Bardzo fajnie, że wzięłaś sprawy w swoje ręce;) Klientów na pewno nie zabraknie. Bardzo sympatycznie prezentuje się Twój sklep:)

Edzia pisze...

Gratuluję i sie ochoczo zapisuje:)

Anonimowy pisze...

...i ja przyłączam się do życzeń :)
Iwona
iwona.charko@wp.pl

izary pisze...

wielu zadowolonych klientów zyczę,
a na Candy jak najbardziej jestem otwarta ,
Jesli masz ochotę zapraszam również do mnie na cukierasy :)

G-a pisze...

Moje gratulacje i zapisuje się sie candy, a ze sklepu napewno skorzystam niebawem (juz tam sobie upatrzyłam cos).
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/09/nowy-sklepik.html

Ines pisze...

ooo toja też się ustawiam w kolejce :D mój adres bloga to ineskowo.blogspot.com

aulik pisze...

jej, gratuluje sklepiku, trzymam kciuki i życzę powodzenia z całego serca!
pozdrawiam ciepło :)

Retromantic pisze...

Ojej jakie świetne Candy!!! Ustawiam się w kolejce, adres mojego bloga to www.retromantic-bizu.blogspot.com. No i oczywiście życzę

Mój twórczy świat pisze...

Grzechem byłoby się nie zapisać...:)
http://mojtworczyswiat.blogspot.com/

Paszczata pisze...

ja oczywiście tez na takie slodkości się pokuszę :)

http://paszczakowice.blogspot.com/

Ada pisze...

Dzień Dobry

Jako ,że do bonów jestem łasa
dziewczyna więc wpisać swój e-mail
zaczynam.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Wrzosik pisze...

Gratuluję otwarcia sklepu :) życzę dużo powodzenia i cierpliwości w prowadzeniu :) też się ustawię w kolejce do candy

http://wrzosowapanna.blogspot.com/

pozdrawiam

myszszeczkunia pisze...

Gratuluję odwagi i życzę powodzenia.
Po takie cudowności z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
http://myszszeczkunia.blox.pl/html

AgnieszkaMD pisze...

Gratuluję otwarcia sklepu i chętnie przyłączę sie do zabawy :).

agulka77 pisze...

Gratulacje!!!
I też zapisuję się na Candy.

Kasmatka pisze...

Chętnie wezmę udział w candy:)
I gratuluję życzę samych sukcesów w realizacji nowych wyzwań:)

MARIKA-HANDMADE pisze...

gratuluję i zapisuję sie ochoczo na candy!

Weronika pisze...

Ofertę sklepiku przejrzałam ciekawi mnie tylko jaka jest roznica miedzy serwetką a chusteczką.

Zapisuję się na Candy:)

Weronika

kiciula pisze...

Weroniko :) chusteczka i serwetka różnią się od siebie wymiarami: chusteczka 21x21 a serwetka 33x33. Czasami po prostu nie potrzebujemy dużego motywu, a chusteczka jest wtedy idealnym rozwiązaniem :) Pozdrawiam wszystkich zapisujących się na candy :)

Selennea pisze...

W takim razie i ja dołączam do zabawy, no i gratuluję otwarcie sklepu :)

Z niecierpliwością czekam na losowanie :)

Pozdrawiam Was gorąco!

Aśka pisze...

Gratuluje pomyslu i odwagi!!!! Powodzenia zycze i juz ustawiam sie w kolejeczke!

dagetART pisze...

oooo sklep stacjonarny w W-wie to bylo by cos dla mnie :) a na razie bede tu zagladac i stane w kolejce

roma-dobrenaspleen.blogspot.com pisze...

Zapisuję się i życzę powodzenia w biznesie!

Gunnila pisze...

Gratuluję i życzę powodzenia. Zaraz biegnę obejrzeć ofertę sklepu :) Informacja na blogu już jest:
http://nudzi-mi-sie.blogspot.com/2010/09/wiecej-cukierasow.html

AURELIA pisze...

Może popróbuję szczęscia.
Kolejeczka po skarby się wydłuża:)
aurelia77@op.pl
Pozdrawiam:)

Daria tworzy pisze...

Zapisuję się i ja, bo ciekawy Ten Wasz sklepik:)
http://dariatworzy.blogspot.com/

Kate pisze...

Gratuluję!!!

barbaratoja pisze...

Gratulacje z okazji otwarcia sklepiku.
Z przyjemnocią zapisuję się na candy.

dagala pisze...

Gratulacje z okazji otwarcia sklepu. Powodzenia w sprzedaży i ilości klientów. ustawiam się grzecznie w kolejce z nadzieją, że może mi się poszczęści :)

Zielona pisze...

Gratuluję i ustawiam się w kolejce :)

Moniś pisze...

To ja też spróbuję :) Mój e-mail mon.kej@wp.pl

decou-galeryjka pisze...

Twój sklep jest 'szyty na mnie' :)
gratuluję nowego etapu i życzę wielu zadowolonych klientów!

fasoolka pisze...

OGROMNIE GRATULUJĘ I ŻYCZĘ POWODZENIA, z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

bijou-TAsia pisze...

gratuluję serdecznie! to ważne, by w życiu zajmować się tym, co sprawia wiele przyjemności - a kiedy można to połączyć z zarabianiem pieniążków, to to jest układ idealny! powodzenia!
a do candy się zapisuję, bo wymarzyłam sobie decou przygodę, może się uda...
pozdrawiam!

matylda pisze...

Z radością zapisuję się na candy! :)

ClaOOdia pisze...

Z przyjemnością się zapisuję :)

Anonimowy pisze...

gratuluje pomysłu z otwarciem sklepu:)i oczywiscie ustawiam się w kolejce po candy.pozdrawiam
żółta e(S)ka
e mail: xydominika@interia.pl

Ewa pisze...

Gratuluję sklepiku i zaraz lecę tam pobuszować...zbankrutuję chyba ;)
ustawiam się w kolejce

Anonimowy pisze...

to ja także się zapisuję, jeśli jeszcze można
Kinga883@wp.pl

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

Jaacie! Ja też chcę!! :)

Info o Candy tu:

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html