CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 20 października 2010

Chustecznik z reliefami oraz info o Tildach


Chustecznik z reliefami w kolorach szarości. Reliefy robione pastą strukturalną, potem cieniowane szarym kolorem, postarzenia w stylu shabby chic, kropeczki na wieczku również w kolorze szarości. Całość wielokrotnie lakierowana. Tym razem bez decoupagu :) W założeniu miał być elegancki i poważny. Jak wyszło sami oceńcie. Chustecznik podarowałam imieninowo mojej Teściowej :)












Dodatkowo chciałam Was poinformować, że już wszystkie lalki Tilda z konkursu "Tildowa Kraina" do mnie dotarły i są już dostępne w ofercie sklepu Gatto-Arte. :) Gdyby ktoś miał ochotę to zapraszam na zakupy! Jest nawet tildowa Młoda Para [idealny prezent na ślub] oraz Pani Mikołajowa [na prezent na Boże Narodzenia lub Mikołaja]  :)
Przesyłam słoneczne pozdrowienia!

3 komentarze:

Anulka pisze...

Pięknie:)

klaudyna pisze...

jest rzeczywiście elegancki! ciekawi mnie ta pasta strukturalna :)

Karolcia pisze...

no ładnie, ładnie:))) Teściowa pewnie wniebowzięta:)))
Buziaki:****