CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 4 października 2010

Wyniki konkursu :Tildowa Kraina

Dziś nadszedł wielki dzień ogłoszenia wyników konkursu Gatto-Arte "Tildowa Kraina". Przypominam, że do udziału można było się zgłaszać do 01.10. Zgłosiło się 9 kandydatek. Dylemat miałam wielki, bo wszystkie prace piękne, wszystkie szyte z pasją, każda lalka ma swój indywidualny styl i charakter :) Dlatego poprosiłam o pomoc mojego męża, który z wielką chęcią pomógł mi wybrać zwycięską artystkę :)
UWAGA: Dodatkowo wybrałam jeszcze drugą osobę, u której zamówię 5 szt. lalek. No cóż :) wiedziałam, że na jednej osobie się nie skończy :)

Tak więc UWAGA ogłaszam zwycięzcę, jest nią:

Pani KATARZYNA JAROSZ, której prace możecie obejrzeć TU

dodatkową osobą, u której zamówię 5 szt lalek jest:

Agnieszka z decou-galeryjki, której prace możecie obejrzeć TU

Gratuluję Zwyciężczyniom :) i ogromnie się cieszę z naszej nadchodzącej współpracy! 

Dziękuję wszystkim osobom, które się zgłosiły do konkursu i zapraszam do obserwowania bloga, ponieważ ten konkurs na pewno nie będzie ostatni! 

0 komentarze: