CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 23 listopada 2010

Zimowa kraina w bombce

Mój debiut :) całkowicie samodzielny :) Oglądałam gdzieś na blogach piękne kule z zamkniętymi w środku bajkowymi zimowymi krainami i postanowiłam mieć taką jedną dla siebie :) Domki narysowałam, wycięłam i pomalowałam sama :) drzewka z gałązek z ogródka u babci oraz miniaturki choinek ze sklepu modelarskiego :) , do tego "sztuczny śnieg" od Flueggera :) [jeśli jest ktoś chętny to mogę sprowadzić do sklepu], bombki na choineczkach to nic innego jak perełki w żelu, trochę brokatu i już gotowe :) Domki i płotek wykonałam z papieru do scrapbookingu.Taka oto bombkowa zimowa kraina, może nie do końca idealna, ale trening czyni mistrza, a ja na jednej nie poprzestanę :P















Buziaki ślę i pozdrawiam Was serdecznie!

8 komentarze:

Edyta pisze...

Piękna bombka , gratuluję udanego debiutu :-)

InusiaM pisze...

piekna jest. ja też się przymierzam do takiej.

Anonimowy pisze...

śliczna, bardzo udany debiut. zachwycają mnie te bombki. a ile by kosztował taki fluggerowski śnieg? może się skuszę... kto wie;)

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

dziękuję za miłe słowa :) Koszt jednego litra tego specyfiku to 35 zł :) jak ktoś jest chętny to proszę info na maila. Myślę, że z 1 L można zrobić takie 3 bombki.

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

MARAVILLOSO!!!

Anulka pisze...

Nie no... rewelacyjna!

ΧΑΡΑ pisze...

ΟΝΕΙΡΙΚΟ ΤΟΠΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΠΑΛΑ!!!

atteo pisze...

Ale musiałaś mieć świetną zabawę przy tworzeniu takiej miniaturki;)