CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Jak ozdobić sobie choinkę na święta?

Jak ozdobić sobie choinkę na święta? To bardzo proste :) Wystarczy zaopatrzyć się w choinkę z MDF i odrobinę fantazji :)
Poniżej kilka przykładów:

1) wysoka choinka z mdf na prawdziwej drewnianej nóżce i podstawce, ozdobiona farbą akrylową z pomocą crackle oraz potraktowana sztucznym śniegiem po brzegach, na którym fajnie prezentują się mikrokulki :)




 2) choinka z mdf z podstawką pomalowana farbą akrylową, decoupagowana motywem z serwetki -aniołki oraz posypana brokatem




 3) choinka z mdf 3D, składająca się z 2 części nakładanych na siebie, tworzy przestrzenną konstrukcję, z wyciętymi ornamentami. Ja pomalowałam ją na biało i posypała brokatem zielonym i złotym, na to lakier i gotowe :)


Jak się Wam podobają?

Dla zainteresowanych kupnem: choinka nr 1, nr 2, nr 3

Dla zainteresowanych ozdabianiem: choinka nr 1, nr 2, nr 3, serwetka aniołki

4 komentarze:

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

MARAVILLOSO!!!
Feliz Navidad!!!!

Anmiodzik pisze...

o jak tu choinkowo! ślicznie!!

Danuta pisze...

Śliczne choineczki ale te z aniołkami mnie zachwyciły. Śliczne i takie słodziutkie;-))) bardzo mi się podobają i może w następnym roku sobie podobną zrobię;-))) Bo w tym roku to już nie zdążę.
Całuski

Anulka pisze...

Muszę przyznac, że ta ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu:)