CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 28 stycznia 2011

Album ciążowy RETRO GOLD

Album ciążowy [pamiętnik ciążowy] wykonany na zamówienie. Miał być w stylu retro, w kolorach złotych i żółtych, z postarzeniami. :) Włożyłam w jego wykonanie wiele serca, a poniżej widać efekty :) Ostrzegam- dużo zdjęć! :)

 Papier na okładce z zamszowym motywem.
 Kwiat z postarzanych papierowych kółek, orgnazy oraz ćwieka.
















 Rozkładana wkładka na dodatkowe zdjęcia :)

 Karneciki na wpisywanie ważnych dat,przemyśleń, emocji, odczuć...








 Miejsce na CD z USG lub ze zdjęciami.






Pozdrawiam wszystkich odwiedzających tego bloga oraz komentujących! Bez Waszego wsparcia nie mogłabym chyba już tworzyć ;)

7 komentarze:

vena7 pisze...

Fantastyczny album- swietne kolory ,dużo stron..Piękny.zapraszam na candy..

Anulka pisze...

cudowny:)

Agnieszka Arnold pisze...

Bardzo mi sie podoba ten papier żółty w białe groszki. ładne były z niego jaja:)

aulik pisze...

świetny!
bardzo mi sie podoba baza z kobietą z brzuszkiem i stempelki motylki i dodatki i kolorystyka - cudo :)
szkoda, że ja w ciąży nie pomyślałam o takiej pamiątce...
pozdrawiam ciepło :)

tulipanka pisze...

Album wyszedł rewelacyjnie :) Połączenie kolorów bardzo mi się podoba :)

eN. pisze...

Efektowny, Pozdrawiam!

Karolcia pisze...

wyszło super:) Buziole:***