CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 10 lutego 2011

Walentynkowe kartki oraz pudełeczko w stylu Foux Tile

Na forum Scrappassion spotkałam się pierwszy raz z tą techniką- Foux Tile, jest to mozaika lakierowana, wykonana za pomocą lakieru 3D.
Od razu zakochałam się w tej technice :) i zrobiłam kartki walentynkowe oraz pudełeczko.









 A tu karteczka z użyciem tasiemki w sarenki :) oraz czerwonego ćwieka.









Kartki i pudełeczko można kupić TU.
A surowe pudełeczko TU.
Lakier można kupić TU.
Tasiemka w sarenki dostępna TU ,a ćwieki z kryształkami TU.

10 komentarze:

ona_i_ja pisze...

Aniu bardzo ładne kartki :) I bardzo ładnie wyszła Ci ta technika :) Bardzo podobają mi te obrazki :)

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

Danuta pisze...

Jakie piękne pudełeczko w kształcie serduszka. Zdolniacha z Ciebie;-)))) Fajne karteczki Walentynkowe.
Pozdrawiam

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

MARAVILLOSOS.

gosia maik pisze...

nie wiem, czemu, ale większość zdjęć mi się nie wyświetla :( ale z tego, co udało mi się zobaczyć, to pudełko świetne:)

Agnieszka Arnold pisze...

Bardzo fajny pomysł z tą mozajką. Mi się bardzo podoba pierwsza karteczka, jest słodziutka:))

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

dziękuję Wam za miłe słowa :) a z tymi zdjęciami to nie wiem czemu się nie wyświetlają, blogger czasami zawodzi...

Selennea pisze...

Bardzo mi się podobają te kartki z obrazkami podzielonymi na części i polakierowanymi - są piękne :)
Ta zawieszka jest przepiękna, nie wiem czy do tego bym miała cierpliwość, naprawdę bardzo mi się podoba :)

No i dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa :)
Trochę pracy było i potrzeba było duuużo cierpliwości. Ale efektem końcowym - jestem zadowolona. No i właśnie przy tej części najbardziej się namęczyłam i chyba nawet trochę podenerwowałam, bo papiery ze mną współpracować nie chciały.
Powiem szczerze że jeszcze przez przypadek się "ciachnęłam" nożykiem jak ją robiłam i uwierz mi o nic się tak nie bałam jak o to żeby jej czasem nie poplamić krwią, ale palec już ok i prawie nic nie widać.

Pozdrawiam Cię gorąco :)

wariatka ta sama... pisze...

jakie cudowne drobiazgi!!!

atteo pisze...

Pierwsza kartka i pudełko bardzo mnie urzekły;)

Krótka;) pisze...

Podzielam Twoje zauroczenie tą techniką! Dzięki za super inspiracje:)
zapraszam do siebie po wyróżnienie:)