CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 7 marca 2011

Nasze koty :) i moja pracownia

Muszę się Wam pochwalić moją nową pracownią oraz dwoma cudnymi kotkami, które z nami zamieszkały :)
Pierwsza z nich to Krecia :) a druga to Jogi :) Obydwie kociczki, muszę przyznać, że jest wesoło. 
Krecia uwielbia spać na ciepłym dekoderze, dlatego nazywam ją czasem deKOTer :) Jogi jest starsza, ale i też mądrzejsza i sprytniejsza od czasem gapowatej Kreci [vel Krecik :)]

A to moja pracownia :)
Buziaki ślę i dziękuję Wam za komentarze :)
Ps. Pozdrowienia dla Moniki R. :), której kotka jest podobna do Kreci :), albo na odwrót :D

10 komentarze:

Makara pisze...

Aniu, Krecia jest identyczna, tylko krótszą ma fryzurę :)
A pracowni widnej i przestronnej pozostaje mi pozazdroscić ;)
Czekam na wieści o kursie

Joasiunia:) pisze...

Super masz kącik) Jak ja o takim marzę ach... Może po MAJU:D jakiś sobie zrobię;) Ale w bloku to nie wiem czy się tak da:)

A kociska-boskie! Jejku ja tak strasznie tęsknię za moją Zuzią:(

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

Makara w tym tygodniu powinnam już się ogarnąć z kursami :)

Joasiu strasznie mi szkoda Twojej Zuzi, wyobrażam sobie co możesz czuć, niedawno odszedł nasz szynszylek i dobrze wiem jak to jest stracić ukochane zwierzątko..te koty to dla mnie zrządzenie losu.. i spełnienie marzeń :)

Joliko pisze...

KOCICZKI CUDOWNE OD RAZU PO PYSZCZKACH POZNAĆ , ŻE TO "KOCIE KOBITKI" A pracownia , moje niedoścignione marzenie :)))
wiec życzę wielu ,wielu arcydzieł , które tam powstaną :))
Pozdrawiam :)))

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

Joliko, dziękuję ;)

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

Joliko, dziękuję ;)

atteo pisze...

Dziewczęta są prześliczne i słodziutkie:) Fajnie jest zobaczyć Twoją pracownię. U mnie nie jest tak ładnie a przede wszystkim nie jest tak czyściutko;) Choć u Ciebie przy pracy też pewnie nieco się krajobraz zmienia;)))

ma.ol.su pisze...

Aniu, ale masz porządek; niebywałe!
I nie do wiary.

Koty przepiękne, wiadomo.
Pozdrawiam

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

z tym porządkiem to różnie jest, na zdjęciu jest porządek, bo specjalnie do zdjęcia ogarnęłam twórczy nieład :) ale normalnie to wygląda to troszkę inaczej ;)

Aurus pisze...

jak ja ci zazdroszczę takiej pracowni i tego porządku :)