CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 27 maja 2011

CANDY -DO WYGRANIA KLATKI

Zapraszam do udziału w candy sklepu Gatto-Arte.com :) Wygrać można cudowne klatki- latarenki, idealne na świeczuszkę tea-light i jako tło do robienia zdjęć np. Waszych pięknych prac :)
Wymiary klatki: ok. śr.9 cm H-13 cm

Przeróżne modele klatek pojawiły się już na półkach sklepu -ZAPRASZAM TU.
Małe, średnie, duże, tradycyjne i wymyślne :) , czyli dla każdego coś miłego :)

Jak można wygrać taką klatkę? To bardzo proste.

1 sposób [do wygrania biała klatka]
Wystarczy poniższy banerek podlinkować do tego posta u siebie na blogu, najlepiej na bocznym pasku, zostawić komentarz pod tym postem lub pod postem o candy na gatto-arte.blogspot.com i czekać na losowanie. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie swojego maila w komentarzu.

2 sposób [do wygrania szara klatka]
polub sklep na Facebooku TU i wpisz się w komentarzach pod info o candy, udostępnij na swojej głównej stronie info o candy i czekaj na losowanie :)



A tu kilka przykładów nowego asortymentu klatkowo-latarenkowego :)


Dodatkowo nowości w sklepie:
*uzupełnione stany preparatów TODO oraz farby perłowe Perlato 


zapraszam Was serdecznie! :)

33 komentarze:

Karolcia pisze...

piszę się! piękności!!!!!!:))))
buźka:*

nayanka pisze...

Śliczne te latarenki. Zapisuję sie z przyjemnością :)

Pappu pisze...

zapisuje sie :)

Agata Adelajda pisze...

Marzy mi się taka klateczka:)

dagala pisze...

cudne ta klateczki. zapisuję się w ogonku bo te cudności:)

Kruszyna pisze...

i ja się zapisuje, podoba mi się ta klateczka :) pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie
Kruszyna

piedra preciosa pisze...

BARDZO CHĘTNIE!!!

raeszka pisze...

Śliczne klatki, zapisuję się :).

Anonimowy pisze...

Jeśli można to ja również.Bardzo ładnie wyglądają jako dekoracja i motyw do zdjęć oraz rysunków.aluzjailuzja@wp.pl

Kalisz made pisze...

To i ja poproszę :)
Pozdrawiam
http://kaliszmade.blogspot.com/

Monic pisze...

Bardzo podobają mi się klateczki, zapisuję się :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne te klatki!!!! zapisuję się w kolejeczkę
http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/

Eawera pisze...

Prześliczna taka klateczka:) Mmmmm cudeńko:)
Z wielką rozkoszą się zapisuję i czekam cierpliwie do losowania:)

Czarna Lola pisze...

A na tym blogu ustawiam się po białą klatkę:)

Zuza pisze...

od wieków jestem zakochana w takich klateczkach! ;-) jakże mogłoby mnie zabraknąć? ;-)

Marta pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marta pisze...

Piękne są!bloga nie mam,ale zaraz polubię te cuda:)
m.kuternowska@gmail.com

Marta pisze...

Piękne są!bloga nie mam,ale zaraz polubię te cuda:)
m.kuternowska@gmail.com

rhodiana pisze...

I ja :)

http://wioletkowo.blogspot.com/

Zuzik pisze...

Piękne klatki! UROCZE!
Spróbuję swego szczęścia, choć ostatnio mnie zawodzi...
Pozdrawiam!;-)

Maja pisze...

Ja też się zgłaszam!

sobiewska pisze...

I ja się ustawiam po te cudeńka :)

violi igłą malowane pisze...

Jestem tu pierwszy raz i od razu się zapisuje i lecę oglądać bloga..././

weronka pisze...

Poproszę i ja :)

curiously pisze...

Piękne klatki, na białą się skuszę :)

ewkiki pisze...

Zapisuje się z nadzieją.........., pozdrawiam :)

wytwory pisze...

Bardzo ładne klatki. Ustawiam się w kolejce. Może tym razem szczęście mi dopisze.

esophie pisze...

ustawiam się i ja po klatkę :-)))

MP pisze...

Biała klateczka jest urocza :) chętnie widziałabym ją u siebie w mieszkanku

helksa pisze...

I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

zainspirowana pisze...

marzenie! stanowczo się zapisuję :D

ella 0591 pisze...

Oj przydałaby się jedna z latarenek do mojego ogródka..zapisuję sie do zabawy.

Anonimowy pisze...

Chcę białą chce białą !!
loOovelyy@wp.pl