CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 4 czerwca 2011

Album i kartka w stylu retro

Jakiś czas temu zachciało mi się czegoś retro-vitange :) Lubię prostotę w scrapbookingu i tak powstała prosta kartka z perłowymi ćwiekami oraz album Passepartout z dziewczynką z kotkiem.


 Użyłam też trochę zwykłej gazety do ozdoby, pocieniowałam ją tuszem.







 kieszeń na CD lub dodatkowe zdjęcia


Album możne kupić TU, a kartkę TU.

baza do albumu dostępna jet TU, a papier, który użyłam do ozdobienia albumu TU

Pozdrawiam Was serdecznie!

3 komentarze:

mamuchap pisze...

piekne, aż oczu oderwac nie mozna!!!! :)

ella 0591 pisze...

Piszesz ze to "prosta",ja widze,ze cos pięknego tworzysz,nie mam pojęcia o tej technice,moze kiedyś umówimy sie na wymiankę?.Pozdrawaim serdecznie...

Karolcia pisze...

Kartka cudna:) A i album też niezgorszy;)
Buźki:*