CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 9 czerwca 2011

Ozdobne pudełeczka

Zawsze chciałam zrobić exploding box, jakie widziałam u Was n blogach, ale jeszcze się nie zdobyłam :) na razie taki wstęp pudełkowy, a mianowicie ręcznie zrobione pudełeczka - jako pomysł na prezent np. na wieczór panieński, a dokładniej mówiąc -pudełeczko z podwiązką :)
Pierwsze z nich to kremowe pudełeczko z "szybką". Szybkę zrobiłam z transparentnego "papieru"- folii do scrapbookingu z zamszowymi wzrorami -dostępny TU. Powiem Wam szczerze, że bardzo fajny efekt daje ta folia na żywo. Folia jest sztywna  i idealnie sprawuje się jako wieczko pudełka.





 Kolejne pudełeczko tym razem bez szybki, za to ozdobiony papierowymi kwiatkami i tekturowymi zawijaskami. Papier z Papermanii daje delikatny efekt, fajnie się z nim tworzy :)





 Ostatnie pudełeczko puste, można w nim schować jakiś drobny prezent :) Papier użyłam TEN, a kwiatek z TEGO kompletu.



Gotowe pudełeczka można kupić TUTAJ.

Pozdrowienia ślę!

4 komentarze:

Pappu pisze...

przecudne :*

Danuta pisze...

Piękne.
Pozdrawiam

Monia pisze...

Piękne pudełka! Ta zdobiona folia wygląda świetnie w roli szybki :)

tina pisze...

wonderful boxes