CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 29 lipca 2011

UWAGA CANDY - 50 000 WEJŚĆ

Już niedługo wybije 50 000 wejść na naszego bloga :) Strasznie się cieszymy i dziękujemy :) Chociaż to ja głównie się tu produkuję, to mój mąż oczywiście też czasem ma tu swój wkład ;P

Z tej wspaniałej okazji [o której nawet wcześniej nie śniłam] wylosuję prezent niespodziankę, ręcznie wykonany przeze mnie :) Mogę tylko zdradzić, że będzie to coś z biżuterii :)
Jak wziąć udział w candy? Wystarczy wkleić poniższy banerek u siebie na blogu i wpisać w komentarzach pod tym postem chęć udziału w zabawie :) Zapisywać się można, aż do momentu wybicia na liczniku liczby 50 000 :) [patrz po prawej] UWAGA czasu coraz mniej ;)

 Dodatkowa nagroda będzie dla pierwszej osoby, która prześle mi na maila print screen z upolowaną liczbą 50 000 :) [kiciula.blogspot@interia.pl] i będą to przydasie :) [w mailu proszę podać, czy wolisz przydasie do scrapbookingu, czy do decoupage]

Zapraszam i pozdrawiam Was serdecznie !

10 komentarze:

lilka pisze...

Chyba jestem pierwsza! Zapisuję się!!!

Edyta pisze...

Druga :-)

helksa pisze...

I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

Zuzik pisze...

Uwielbiam niespodzianki!
Zgłaszam się!
Gratuluję wyniku!
Poluję na 50000!;-)

mamuchap pisze...

stane, moze sie poszczęsci :)

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

No no no... jeszcze 60 wejść i losowanie :) Zapisuję się oczywiście - o szczęście trzeba walczyć ! :) Info dałam w pasku bocznym. Pozdrawiam :)

Irena pisze...

ojoj:) też się piszę:)

Wiedźma pisze...

wiec i ja i ja i ja :)

Karolcia pisze...

piszę się:)))

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

o kurczę! mam 50000! wchodzę sobie tutaj popatrzeć ile osób już odwiedziło i że znowu przegapiłam a tu JA! patrzę a tam piękne 50 000 ! zaraz wysyłam zdjęcie zrzutu ekranu! :)