CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 30 lipca 2011

Wyniki Candy

To było expresowe candy, a 50 000  pojawiło się praktycznie w ciągu jednego dnia! Bardzo dziękuję za udział i za nadesłane maile z upolowaną 50 000 :)
Jako pierwsza maila z print screenem przysłała Malowany Imbryczek :) Gratuluję! Proszę o przesłanie adresu do wysyłki na maila :)
na dowód wygranej poniżej print screen z maila:

Na pocieszenie dla pozostałych osbób, które upolowały 50 000  przewidziałam 5% rabatu na jednorazowe zakupy w sklepie gatto-arte.com :) Na maila prześlę Wam kody rabatowe :)

Z osób, które wpisały się w komentarzch wylosowałam WIEDŹMĘ :) [proszę o adres na maila]


GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNIOM :)

Pozdrawiam weekendowo :)

3 komentarze:

Wiedźma pisze...

Ojej :) nie pomyślałam ze moge nie być 1 :D ale gafe strzeliłam :) u mnie też dwie osoby upolowały 16 000 :) ale cieszę się że mnie wylosowałaś :) dostać coś zrobionego Twoimi zdolnymi rączkami będzie mi bardzo miło :)

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

:) :) gratuluję :) bardzo się cieszę i mam nadzieję, że spodoba Ci się jakiś mój wytwór :)

Zuzik pisze...

Dziękuję za świetną zabawę!
Gratuluję Malowanemu Imbryczkowi i Wiedźmie!
Z rabaciku chętnie skorzystam!;-)
Pozdrawiam!:-)