CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 24 września 2011

Mój pierwszy exploding box :)

Zafascynowana Waszymi eksplodującymi pudełeczkami :) musiałam i ja jedno takie stworzyć. Nie ukrywam, że pomysł zaczerpnęłam od Agnieszki, od której wiele można się nauczyć i która ma ciągle nowe pomysły :)

Tak więc przedstawiam Wam moje pierwsze exploding box, które było częścią prezentu ślubnego dla Justyny i Przemka ;)











Pudełeczko wykonałam z papierów z kolekcji Elegance Lemonade.

5 komentarze:

Peninia pisze...

Przepiękne jest! Ślicznie tworzysz!
Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu oraz miłe słowa.Pozdrawiam ciepło!
Peninia*

Danuta pisze...

Cudne cudne i jeszcze raz cudne.
Tylko takie słowo ciśnie mi się na usta.
Całuski

Lila-Art pisze...

ślicznusi;-)

gosia maik pisze...

rewelacja:)

Zuza pisze...

cudne, Aniu :)