CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

niedziela, 10 lutego 2013

Znalezione w internecie- KOTY, czyli jak z nimi śpimy :)

Uwielbiam modę na komiksowe historyjki z kotami, od jakich ostatnio roi się w internecie :)) Jako posiadaczka dwóch kotów, wiem co nieco na temat życia z nimi pod jednym dachem. I tu trzeba pamiętać, że to my mieszkamy u nich, a nie na odwrót :D W kolejnych postach pokażę Wam moje ulubione komiksowe rysunki, które głównie znajdowałam gdzieś na kwejku lub 9gagu. Linków źródłowych nie mam niestety, ale mam nadzieję, że nikt się nie obrazi :)

Dziś część pierwsza - SPANIE Z KOTAMI

Poniżej typowa sytuacja: koteczek ma ochotę na przytulanie, najlepiej w nocy lub koniecznie z samego rana :) Rysunek ze znanym wszystkim kotem Simona :)
 Poniżej również typowa sytuacja, wiele razy doświadczyliśmy tego zaszczytu :D
 A  że koty rozpychają się na łóżku, to chyba każdy wie :)

 Mimo to, lubię poczytać sobie jak kotek na mnie leży...
 A ta sytuacja często powtarza się u nas w domu

 I typowe udeptywanie...
 Tu zapożyczone z ostatnio odkrytej przeze mnie strony www.zkotami.pl , którą polecam, bo jest kopalnią kocich zdjęć :)
No ale jak wygonić kota, jak on tak słodko śpi????

 no jak????
Pozdrawiam wszystkich kociarzy!

2 komentarze:

ashki pisze...

Oj, tak. Wszystko się zgadza;) Moje chyba czują wiosnę bo "imprezę pobudkową" od kilku dni zaczynają o godzinę wcześniej. I jeszcze psa mi w ten proceder wciągnęły. Bo jak Luśka widzi, że one się kręcą i miauczą to wstaje i zaczyna piszczeć, że ona też już musi wyjść. Teraz. Natychmiast;) Całusy dla Twoich kociaków:)))

maj. pisze...

Spanie to nic, ale otwórz-zamknij im drzwi, to już mistrzostwo... I to zastanawianie się, czy na pewno..Mina sfinksa i czekaj, człowieku na ich decyzję. :D